Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
463 відгуків
Співпраця з підприємствами за безготівковим розрахунком!
+380 (63) 105-60-80
EVROSPECROBA.COM.UA
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

УМОВИ ОБМІНУ:❗️ Обмін товару проводиться, якщо при отриманні та первинному огляді було виявлено фабричний брак виробу з вини виробника. У цьому випадку покупець повертає товар продавцю, а продавець змінює товар на аналогічний, якщо такий є у наявності або повертає покупцю вартість товару. При необхідності обміну розміру покупець повертає продавцеві придбану річ за збереження зовнішнього вигляду, упаковки та всіх фабричних бірок на виробі. Справа має бути не ношена і не прана. Оплату витрат за доставку оплачує покупець. Продавець здійснює обмін на необхідний розмір аналогічного виробу за умови його наявності. За недотримання правил повернення продавець відмовляється від обміну. ❗️УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ:❗️ Замовлення оформлене післяплатою передбачає Ваше право перевірити товар при отриманні та забрати або відмовитися від товару. Якщо товар було вилучено з відділення НП, це свідчить про те, що він підійшов. Повернення коштів провадиться, тільки якщо товар сплачено повністю спочатку на розрахунковий рахунок продавця! ❗️ПОВЕРНЕННЯ:❗️ Надсилаєте товар. ✅Без післяплати ✅З оплаченою доставкою ДОСТАВКА ПОШТИ ПРОДАВЦЕМ НЕ ОПЛАЧУЄТЬСЯ! Після надсилання відправляєте номер ТТН (фото) ВАЖЛИВО⤵️ ❗️Товар повинен бути акуратно складений у рідний пакет та мати товарний вигляд. ❗️Всі бирки мають бути на місці. ❗️У разі недотримання: відмова від посилки та обміну в цілому. ❗️Повернення здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання посилки продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner